luni, 5 octombrie 2009

Cand a-m mintalnit un ingeras

Intr-o zi eram pregatit sa plec in vacanta la tara la rude ca nu i-am mai vazut de mult am vb la telefon cu matusamea ca sa ma duc pe la ei si ma duceam undeva departe ... in judetul Vaslui comuna Duda-Epureni sat Valea Grecului si era pe drum asteaptam sa ajung la tara obosit pe tren ziceam ca nu mai trece timpu inebuneam..... Si intr-un final ajung akol ma asteapta matusamea si ghici acolo cine era era verisoara mea cu niste fete si printre acele fete cine era... era o frumoasa nam cum sa spun cea mai frumoasa fata din lume!! cand am vazuto mi sa oprit inima in loc si ce sa vezi eu incercam sa ies afara sa o vad pe acea frumoasa nu stiam cum sa ma bag cu ea in seama si a inceput ea cand am facut cunostinta de unde sunt ma intebat dar stia ... cai zise varamea ma intebat pe ce clasa ,, cati ani am etc... si dupaceia am inceput sai fac niste complimente pentru a ma da usor la ea dar cum eram eu rusinos :P o luam usor !!! cu frumosu faceam ce vroia ea! sa se simta ea bine dupa aceaia i-am zis daca vrea sa fie iubita mea a aceptat dar pe cand sa o pup!!!..... nu ma lasat m-am suparat eram dezamagit !! tot a zis sa astept ca debea ma cunostea!! si am inceput sa vb cu ea la telefon sa ma sune zi de zii!!!!!!! am inceput sa o iubesc mai mult ,, sa ne facem planuri sa vb unu de altu!!! Si am ajuns sa merg la ea in fiecare vacanta doar sa o vad si sa o iubesc !!! acel ingeras mic si frumos! Asa am intalnito pe iubita mea ce acuma curand am facut 2 anisori cu ea si o iubesc cel mai mult de tot am facut anii unul langa celalt a fost la mine acasa am fost la ea acasa!! si deacuma sa dea dumnezeu sa fim unul langa cealalt toata viata pentru ca te iubesc pitica mea iubita si mica.Nu uita niciodata ca te voi iubi mereu toata viata te iubesc pitica mea mica si scumpa!!!!!!!!!!!!!Deja astept sa revin langa tn si deja astept Craciunu sa vi langa mn ! sa fi de sarbatori langa mn! TE IUBESC NU UITA! Pupa pitica mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu